Vos per pusdienį – iki Mėnulio ir atgal: profesionalaus ugdymo skrydis mažyliams kiekvieną dieną! COSMOS pusdienio darželis Ogmios mieste duris atvers jau visai netrukus.

Apie darželį

COSMOS darželis renka 4 aktyvių, žingeidžių ir trokštančių tobulėti vaikų ekipažus, kurie pasiners į kvapą gniaužiančią kelionę po įspūdžių ir naujų patirčių planetas. Mažieji šios kosminės odisėjos herojai pateks į nepamirštamą vaikystės nuotykį, kupiną įdomių veiklų, tyrinėjimų ir naudingų žinių, kurie suformuos tvirtą pagrindą tolimesniam mokymuisi.

„Cosmos“ darželyje karaliauja išskirtinė atmosfera – čia, Lietuvos dizainerių kurtose erdvėse, vyrauja tokios spalvos ir interaktyvūs sprendimai, kurie geriausiai stimuliuoja vaikų gebėjimus ir lavina jų fantaziją. Atradimais grįstas „Cosmos“ darželio ugdymo planas kruopščiai parinktas smalsuoliams nuo 2 iki 6 metų. Kosmoso tyrinėtojai suskirstyti į dvi amžiaus grupes ir renkasi vieną iš dviejų ekspedicijos pamainų – rytinę arba popietinę.

Čia mažyliams sudarytos palankios sąlygos plėsti akiratį, atrasti naujų pomėgių, susipažinti su bendraamžiais ir susirasti tikrų draugų. Smulkieji eksperimentai suteikia galimybę vaikams per patirtį pažinti juos supantį pasaulį bei patirti atradimo džiaugsmą. Kasdien vis nauji būreliai, pasakos bei veiklos gryname ore užtikrina, kad vaikai namo keliautų kupini įspūdžių ir nekantriai lauktų kitos dienos, o gardūs užkandžiai ir dietologo sudarytas valgiaraštis papildo mažylių energijos ir ūpo atsargas, kurios būtinos kokybiškam kosmoso platybių tyrinėjimui!

Daugiau informacijos ir registracija čia: http://darzelis.cosmos.place/