Ištikimiausi „Flokati“ produkcijos gerbėjai rinkosi į salono atidarymą Vilniuje, Ogmios mieste.

Vilna – tai centrinė ašis apie kurią sukasi „Flokati“ prekės ženklo idėja. Jau aštuoniolika metų populiarindama šį patvarų, aplinkoje suyrantį ir vaikyste kvepiantį pluoštą, įmonė nuosekliai juda pirmyn ir nuolat ieško naujų jos pritaikymo būdų. Įmonė siekia, kad žmonės atrastų neabejotinus vilnos privalumus – miegotų, vilkėtų, gyventų apsupti tik natūralios tekstilės.

Vakaro metu pristatyta rudens aprangos kolekcija sukurta bendradarbiaujant su vilniete dizainere Raimonda Draskiniene. Kruopščiai pasirinkti švelnūs merinosų bei kašmyro audiniai transformavęsi į tobulas paltų bei megztinių formas, skirti savimi besirūpinančiai moteriai. Jaukus, minkštas ir šiltas vilnos drabužis šį sezoną neabejotinai taps malonia šilumos skraiste kiekvienai.

„Flokati“ drabužių kolekcijai pristatyti neatsitiktinai pasirinkti ne profesionalūs modeliai.  „Moteris, kuriai kuriami drabužiai yra tikra, natūrali ir žemiška, todėl juos geriausiai atspindime mes pačios. Nepaisant skirtingo amžiaus, profesijų ar pomėgių, vadovaujamės tomis pačiomis vertybėmis. Tai vienija mūsų kolektyvą ir kartu atsispindi šioje kolekcijoje“, – sako įmonės įkūrėja ir direktorė Asta Kančelskienė.

Šventės svečiai nepraleido galimybės apžiūrėti ir įvertinti naujausią patalų kolekciją bei įsigyti patikusius gaminius. O jie ne tik gražūs, bet turi ir sveikatinančių savybių. Vilnonė patalynė sukuria išskirtinį miego komfortą ne tik žiemą, bet ir vasarą. Tai lemia išskirtinė vilnos savybė – vėsinti kūną, kai karšta, ir šildyti, kai vėsu, todėl ir vasarą, ir žiemą kūno temperatūra nesikeičia.

Renginyje apsilankiusios tinklaraščių apie vaikų auginimą autorės Kristina Razminienė („Vaikų reikalai) bei Berta Garuckė („Cukrinis avinėlis“) sako, jog senai svajojo apie švelnius ir šiltus vilnos patalus. Tačiau pirmiausia vilnos antklodėmis pasirūpino ne sau, o dukrelėms.